lördag 30 juni 2012

Grekisk!

Igår blev det inget inlägg på morgonen för jag hade
inget intressant att skriva, sen flög bara dagen förbi.
Så här kommer den.

När jag hade vaknat drog jag till Älvängen och körde ett STEN
hårt magpass med Hillary, shiit jag känner det lite idag.
Efter det solade jag i 27 min, och sen drog jag hem och fixade
iordning mig för Micke skulle bjuda mig på restaurand, det blev 
en grekisk, då åt jag  friterade bläckfisk ringar med aioli, 
sen till huvudrätt blev det lax med en sommarsallad med romsås
det var jätte gott, och det tackar jag Micke för.
Sen drog vi till värsta "lyx" feststället med SKIT musik, det var
så tråkigt för dj körde bara sina låtar typ, så ja kunde inte dansa.

Nu ska vi dra till "landet" och umgås med Mickes mamma och Peter.
Det blir  trevligt, sen en sak så där btw, jag har gått ner ett kilo till, 
det är kul det är liksom 2 kilo på mindre än en månad.


Imorgon blir det jobb från 9-14,30 också^^


2 kommentarer:

  1. bläckfiskringar :o vad häftigt! vare gött ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. AAh det var inte speciellt, men gott var de väl haha :D!!

      Radera