tisdag 3 juli 2012

Inflyttningsfest ^^

God morgon i det vackra vädret!

Nu har jag vaknat efter att ha städat lägenheten till ett
på natten. Jag hade då städat i två timmar och det ser inte
ut som det hänt något, men det blir fint när det väl blir klart.
Sedan är det lättare sen när man är två. Efter allt är klart ska
jag fixa iordning en inflyttningsfest yäääh^^

Dagen som kommer nu blir att äta frukost här, sedan dra till
gymmet och köra en ben/rump pass, eftersom igår kunde jag
inte göra de, för vi höll på i min lägenhet och hämtade saker m.m.
Sen efter träningen ska jag träffa jasmin i GBG, då vi nog ska fika
och umgås.

På Lördag ska jag hem ihop med Micke för då ska vi fira min
lillebror som fyller 18, fattar inte att tiden har gått Så fort.
Känns som han är äldre än ja nu, eftersom 18 låter äldre än 21,
eller?

Detta är jasmin i sin stora person^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar